Yritys

HISTORIA

Olemme aloittaneet toimintamme 1.3.2004 Turun Orikedolla. Erikoisalaamme ovat autojen Ilmastointilaitteet, kylmäkoneet ja lisälämmittimet.

Nykyään toimimme syksyllä 2010 valmistuneissa toimitiloissa Liedon Tuulissuolla.

TOIMINTA-AJATUS JA ASIAKKAAT

Turun Thermohuolto Oy on pääasiallisesti ajoneuvoissa käytettävien kylmäkoneiden asennukseen, korjaukseen ja huoltoon erikoistunut oikeudellisesti vastuussa oleva kylmäalan yritys, joka toimii myös kylmälaitteiden jälleenmyyntipisteenä. Suoritamme viranomaisen valtuuttamana testaus- ja kalibrointitoimintaa helposti pilaantuvan tavaran kuljetustiloihin.

Palvelemme kaikessa pakasteita ja tuoretavaran turvallisen kuljetuksen asioissa. Asiakkainamme ovat pienet ja isot kuljetusliikkeet.

ASIAKASPALVELU

Asiakastarpeet ja -palvelu ovat meille tärkeät kehittämisalueet. Asiakaspalautteet sekä epäkohdat käsitellään välittömästi ja ryhdytään korjaaviin toimenpiteisiin. 
Turun Thermohuolto Oy sitoutuu jatkuvaan kehittämiseen ja johto sitoutuu antamaan riittävät resurssit ammattitaitoisen toiminnan ylläpidolle ja laadun jatkuvalle kehittymiselle sekä parhaalle mahdolliselle testaus- ja kalibrointipalvelun syntymiselle. Johtamisjärjestelmämme täyttää kansainvälisen testaus- ja kalibrointilaboratorioiden pätevyysvaatimukset.

Sitoudumme kylmälaitteita edustavien ja valmistavien yritysten asettamiin vaatimuksiin ja tästä osoituksena jatkuva ympärivuorokautinen päivystyspalvelu. Palvelumme täyttävät asiakkaan ja viranomaisen asettamat vaatimukset ja noudatamme toimintaamme liittyviä voimassa olevia lakeja ja asetuksia.

Raportointijärjestelmämme takaa, että asiakkaalle ja viranomaiselle informoidaan vaatimusten mukaiset tulokset ja dokumentit.

HENKILÖSTÖ

Turun Thermohuolto Oy:n henkilöstö sitoutuu yhteisesti sovittuihin toimintatapoihin ja on valmis kehittämään jatkuvasti johtamisjärjestelmää asiakasvaatimukset ja toiminnan tärkeys huomioiden. 
Tunnistamme yhdessä henkilökunnan kanssa koulutustarpeet ja koulutamme jatkuvasti henkilökuntaa. 
Johtamisjärjestelmää viestitetään henkilöstölle siten, että testaus- ja kalibrointipalvelua sovelletaan kaikissa tilanteissa, ymmärretään jokaisessa henkilöstöryhmässä ja toteutetaan koko organisaatiossa.

KEHITYS & LAATUPOLITIIKKA

Asetamme yhdessä henkilökunnan kanssa laatutavoitteet. Tavoitetasoa seurataan jatkuvasti ja laadun jatkuva kehittäminen on merkittävä osa yhtiömme johtamisjärjestelmää. 
Johtamisjärjestelmän tarkoituksena on luoda edellytykset jatkuvalle kehitykselle ja nopealle palvelulle asiakkaittemme tarpeet huomioiden sekä tuottaa oikea-aikaisesti virheettömiä tuotteita. 
Laatupolitiikka on julkisesti saatavilla ja siitä kerrotaan asiakkaille jaettavissa materiaaleissa.